5 Eylül 2008 Cuma

MEYHANE PİLAVI






















Hem lezzetli hemde çok besleyici bir pilav.
2 su bardağı pilavlık bulgur
1 tane soğan
2-3 tane yeşil biber
3 tane olgun domates
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı nane
Yarım çay kaşığı karabiber
2,5 bardak sıcak su, 1 bardağı et suyuda olabilir
3-4 yemek kaşığı sıvı yağ
Soğan ve biber, yağda biraz kavrulduktan sonra küp küp doğranmış domatesler ilave edilir. Domatesler biraz kavrulur ve üzerine ayıklanıp yıkanmış olan bulgur koyulur, Bulgurda bir iki kez domateslerle karıştırıldıktan sonra sıcak su koyularak karıştırılır. Kaynamaya başlayınca içine tuz ve baharatlar atılarak ateş hafifletilir ve suyunun çekmesi beklenir. Suyu çeken pilavımız 10-15 dk. demlendirildikten sonra servise sunulur.
AFİYET OLSUN

2 yorum :

  1. tabaklarınız çok güzeller ben sunuma çok önem veririm görünen o ki sizde öylesiniz...acaba bu kadar güzel tabakları nerden bulyorsunuz....??? :)
    yağmur

    YanıtlaSil
  2. yağmur hanım, ilginize cok teşekkürler. ben bu tabakları 4 yıl önce migrostan almıştım. bende ara ara hala deşik modelleri varmı geldimi diye bakıyorum ama bendeki olanlardan bile göremedim uzun zamandır. başka migroslarda varmıdır bilmiyorum. iyi akşamlar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!