17 Eylül 2009 Perşembe

DAMLA ÇİKOLATALI PASTA DOĞUM GÜNÜM




























Bugün benim doğum günüm. 32 bitiyor. 33 yaş az mı? çok mu? bilemedim ben şimdi. Belki yolun yarısına yaklaştı, belkide yarısını çoktan geçti. İnsan hissettiği yaştadır yada her yaşın ayrı bir güzelliği var diye diye geçecek yıllarımız. Neyse bakalım. Kızım bana pasta yapmak istedi. Yardım eder misin? dedi. Keki pişirip kremayı sürdüm. Süsleme tamamen kızıma ait. Çok güzel yaptı. Onun eli değince daha bir lezzetli oldu. Ellerine sağlık annecim. Pastamızın malzemeleri şöyle.

3 yumurta
2 fincan toz şeker
Yarım fincan su
3 fincan un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Krem şanti
Pasta kreması ve muz
Kek malzemeleri sırasıyla çırpılır. 170 derecede pişirilir. Soğuduktan sonra ikiye yada üçe kesilir. Pasta kremesı ve muz koyuldukyan sonra katlar kapatılır. Krem şanti ile
kaplanıp damla çikolata ile süslenir.
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!