10 Temmuz 2009 Cuma

JÖLELİ MUHALLEBİ

























Üzerini hafif jöleyle tatlandırdığım bir muhallebi
1 litre süt
1,5 kahve fincanı un
1 kahve fincanı buğday nişastası
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
Jöle için
İstediğiniz herhangi bir jöle çeşidi. Bir paket jöle çok olacağı için, ben 1 çay bardağı sıcak suda 3 tatlı kaşığı jöleyi eritip tatlının üzerine döktüm.
Muhallebi için. Tüm malzemeler karıştırılarak pişirilir. İster kaselere boşaltılır, isterseniz kek kalıbını su ile çalkaladıktan sonra bu kaba koyup ters çevirerek servis yapabilirsiniz. Tatlı oda ısısına geldikten sonra buzdolabında 2 saat bekletilir. Servis yapılacağı zaman jölesi hazırlanak muhallebinin üzerine dökülür. Dikkat; jöleninde oda ısısına gelmesine dikkat edin, sıcak jöle soğuk tatlıyı çatlatır.
AFİYET OLSUN

2 yorum :

  1. ellerinize sağlık sitenizi yeni keşfettim çok beğendimmmmmmmmmmm
    ben kalıbın resmi var mı ve nereden aldığınızı soracaktım tşk ederim

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık sitenizi yeni keşfettim çok beğendimmmmmmmmmmm
    ben kalıbın resmi var mı ve nereden aldığınızı soracaktım tşk ederim

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!