4 Mart 2009 Çarşamba

CEVİZLİ KEK























Az yağlı ve çok lezzetli bir kek ile hafta sonu beş çayımızı şenlendirelim istedim.
3 yumurta
3 kahve fincan şeker
1 kahve fincan sıvı yağ
1 kahve fincan süt
4 yemek kaşığı ince çekilmiş ceviz
2 yemek kaşığı kakao
3 kahve fincan un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Yumurta ve şeker çırpıldıktan sonra diğer tüm malzemeler tek tek ilave edilerek karıştırılır. Yağlanmış fırın tepsisine dökülerek 170 derecede pişirilir.
AFİYET OLSUN

Rica konusuna gelirsek. Sanırım bir çok blogcu arkadaşım da bana katılır. Bloglarda verilen tarifleri deneyen varsa, denediği tarifin altına, denedim çok güzel oldu, yada beğenmedim, yada örneğin unu veya şekeri fazla yada eksik geldi gibi yorumlarda bulunurlarsa, o tarifi denemek isteyen fakat cesaret edemeyen izleyicilerde bir fikir sahibi olmuş olurlar diye düşünüyorum. Bilmem bana katılırmısınız. Şimdiden herkese iyi pazarlar dilerim.
SEVGİLER.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!