15 Mayıs 2009 Cuma

TAHİNLİ CEVİZLİ KAT KAT ÇÖREK

























Blog toplantısında yediğimiz ve herkesin kalbini fetheden çıtır çıtır bir tarifti. Sanırım diğer blogcu arkadaşlarında bazıları yaptılar. Bende kusur kalmayayım dedim. Tarif sevgili Mübeccel'den. Bu güzel tadı blog toplantısına getirip tarifinide bizimle paylaştığı için kendisine çok teşekkürederim. Mübeccel 2 tane baklavalık yufka kullanmış ben biraz daha kalın olmasını istediğim için 5 tane kullandım.
5 tane hazır baklavalık yufka
1 su bardağı çekilmiş ceviz
Yarım su bardağı kadar tahin
Biraz toz şeker
Üzeri için
Pudra şekeri
Yufkaların her katına tahin ve toz şeker serptim. İkinci ve dördüncü yufkalarda ceviz içi serptim. Daha sonra yufkaları rulo şeklinde değil katlaya katlaya sardım. En sonunda yufkayı verevine kestikten sonra 170 derecede 15-20 dakika pişirdim. Benim tahin kahverengi olduğu için çöreğimiz biraz koyu renk oldu. Soğuyan çöreklerin üzerine pudra şekeri serptim.

























AFİYET OLSUN

2 yorum :

  1. canım merhaba.bende blogcudan deli gibi sıkılıp blogspotta sayfa alıyorum.Sonra bi bakıyorum yine blogdayım.Alışamıyorum bir türlü buraya.Ama senni sayfan harika olmuş.Tarfilerinde öyle.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. canım, sayfana gelip duruyorum ama yorum yazdıktan sonra hata veriyor. benimde blogspota alışmam pek kolay olmadı ama blogcudaki sıkıntılarda cok sinirimi bozuyordu. aynen şu anda sana yorum yazamadığım gibi.en sonunda tamamen geçmeye karar verdim. kendine iyi bak canım, el işleride çok güzel görünüyor, emeklerine sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!