27 Kasım 2008 Perşembe

DAMLA ÇİKOLATALI PEMBE PASTA




























Arkadaşlara giderken yapıp götürdüğüm bir pasta.

4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un ( tepeleme )
2 yemek kaşığı sıvı yağ
2 yemek kaşığı su
1 paket vanilya
1 paket kabartm tozu
2 yemek kaşığı kakao
İçi için
1 paket pasta kreması
İstenilen herhangi bir meyve
Üzerine
1 paket krem şanti
Damla çikolata
Yumurta ve şeker çırpıldıktan sonra su ve sıvı yağ ilave edilir. Son olarak kuru malzemelerde koyulduktan sonra önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişirilir.
Kek soğuduktan sonra ikiye kesilerek içine hazırladığımız pasta kreması sürülür. Arzu edilirse meyve dilimleri koyularak kekin üst bölümü kapatılır. Kremşanti hazırlandıktan sonra ben bir kısmımını ayırdım ve çay kaşığının ucuyla pembe gıda boyası ekledim. Kalan krem şantiyide sıkma torbasına doldordum. Pastanın üzerini önce damla çikolatayla süsleyip daha sonra kalan krem şantiyle süsledim.
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!