15 Kasım 2008 Cumartesi

LEBLEBİ ŞEKERLİ PASTA

























Bu pastayıda kızımın okulda arkadaşlık haftası kutlama günü vardı onun için yaptım. Çocuklar şekeri sevdikleri içinde bol şekerli bir pasta yapmak istedim, sonuç böyle oldu.
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1,5 su bardağı un
2 yemek kaşığı kakao
3 yemek kaşığı su
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
İç malzemesi
1 paket pasta kreması
İstenilen herhangi bir meyve
Üst malzemesi
1 paket krem şanti
Leblebi şekeri
Rulo kat
Yumurta ve şeker iki kat olana kadar çırpıldıktan sonra diğer tüm malzemeler ilave edilerek karıştırılır. Yağlanmış kalıba koyulduktan sonra önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişirilir. Pişen pandispanya ikiye bölündükten sonra ben içindeki kekten biraz çalıp rondoda geçirip yan süslemelerini yaptım. Pastayı 1 çay bardağı süt ile ıslattıktan sonra pasta kreması sürdüm ve meyve koyarak üst tabanı kapattım. Kremşanti ile üzerini kapladıktan sonra rulo kat, leblebi şekeri, yumşak şekerler ve boncuk şekerlerle süsledim.































AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!