1 Mayıs 2008 Perşembe

YENİ BİR BAŞLANGIÇ

HERKESE MERHABALAR
Bende bir çok arkadaşım gibi, tarif yazmaya önce blogcuda başlayıp daha sonra blogspota transfer oldum. Sanatçılarında önce TRT'de başlayıp daha sonra farklı kanallara geçmesi gibi blogcuda bizim için bir ön çalışma yeri gibiydi. Blogcuda ki yeni değişimler beni fazlasıyla oradan soğuttu için yenilik yapma çalışmalarına giriştim ve blogspota geçerek kaybomaya başlayan heyacenımı burada tekrar canlandırmaya çalıştım.
Aslında blogspotu keşfettikten sonra buradan da bir edres alımıştım fakat buraya düzenli olarak tarif hiç koymadım. Şimdi kayıt tarihleri biraz farklı olacak ama oradaki tüm tariflerimi buraya aktarmaya çalışacağım.
Mutfak kesinlikle benim mekanım. Mutfakta pişirdiklerimi yemek, yemekten daha çok yedirmek, yeni şeyler denemek, denediklerimi ve beğendiklerimi fotoğraflayıp arkadaşlarımla ve siz okuyucularla paylaşmaktan çok mutlu oluyorum. Umarım sizlerde tariflerimi beğenirsiniz.
Herkese önce sağlıklı sonra bol bereketli sofralar dilerim

1 yorum :

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!