10 Şubat 2010 Çarşamba

MEYVELİ PASTA



























Bol meyveli bir pasta yaptım. Tabiki eşim ve çocuklarım için. Benim tercihim her zaman çikolatalı olanından.
2 yumurta
1 kahve fincanı şeker
1 çay bardağı tepeleme un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 paket krem şanti
1 paket pasta kreması
İstenilen meyveler
Yumurta ve şeker çırpıldıktan sonra un, vanilya ve k. tozu koyularak çırpılmaya devam edilir. Önceden ısıtılmış 170 derecede pişirilir. Kek soğuduktan sonra ikiye bölünerek Yarım çay bardağı süt ile ıslatılır. Pasta kreması ve krem şanti üzerindeki tarife göre hazırlandıktan sonra kekin arasına pasta kreması sürülür. Pastanın arasına da istenilen meyveler koyularak kekin üst tabanı kapatılır. Daha sonra krem şanti ile kaplanan pastanın üzeri yine meyveler süslenir.
AFİYET OLSUN

2 yorum :

  1. Merhabalar Çilek Aromalı kekinizi denedim çok güzel oldu pastalarınızı denemek istiyorun kullandığı kalıp ölçülerini verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. merhabalar, pasta kalıbına baktım fakat numarası yazmıyor, 26 cm çapında bir kalıbıma 5-6 adet yumurta kullanıyorum, bu kalıbım oldukça küçük yaklaşık 4 kişilik pasta oluyor. 20 yada 22 cm olabilir. umarım yardımcı olmuşumdur, iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!