12 Ekim 2010 Salı

ÇİKOLATALI VE NESQUİKLİ KURABİYE










































Hafta sonu çocuklara kurabiye yaptım. Ama en çok ben yedim sanırım. Kahvenin yanında süper oldular çünkü. Hamuru ikiye böldüm ve iki çeşit kurabiye yaptım. Nesquik'i görüntü olsun diye kullandım. İsterseniz siz içine yada dışına fındık, ceviz veya farklı şeyler koyabilirsiniz. Çikolatalıyı kurabiyeyi ise yaklaşık 50 gr iri parçalara bölünmüş ve 50 gr da rendelenmiş çikolata kullandım. İri çikolata parçalarını hamurun içine, rendelediklerimide hamurun dışına buladım. işte tarifimiz.
1 paket oda ısısında margarin
1 su bardağı biraz tepeleme pudra şekeri
1 su bardağı nişasta
2,5 su bardağı un
1 tane yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Süslemek için nesquik ve çikolata
Tüm hamur malzemeleri kulak memesi kıvamında yoğrulduktan sonra cevizden biraz büyük parçalar koparılarak ister çikolata ister fındık vs. ekleyerek veya benim gibi üzerine 6-7 tane nesquik batırarak yapabilirsiniz. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine sıraladıktan sonra önceden ısıtılmış 170 derece ısıda 15 dk. beyaz olarak pişiriniz. Kurabiyeler fırından çıkınca oldukça yumşak gelebilir panik yapmayın. soğudukça kıvam alacaktır.
AFİYET OLSUN

9 yorum :

  1. Serpilcim iyi akşamlar ikiside harika olmuş.Çok
    haklısın bende olsam nescafeyle hepsini yerdim
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İkisi de nefis görünüyor,ellerine,gönlüne sağlık:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Sade kahve ve cikolatali kurabiye harika, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. Serpilciğim ellerine sağlık çocuklardan çok bize yarıyor :))))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. harika olmuşlar üsttekinde gözüm kaldı resmen:))) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Serpilciğim, ikisi de tam kahvelik görünüyor. Bunlar varsa lokuma ne hacet kahve yanına..Ellerine sağlık kardeşim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. SERPİLCİM ÇOCUKLARIN ŞANSLI OLDUKLARININ FARKINDALAR MI ACABA?BEN YİYEMEDİĞİM İÇİN ŞANSSIZIM DA!!!
    NİŞASTA VE PUDRA ŞEKERİ KURABİYEYİ MÜKEMMELLEŞTİRİYOR BİR DE SERPİL YAPARSA ÜFFFFFF
    SELAMLAR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. Tarifi denedim harika oldu, paylaşımınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Beğenmenize çok sevindim. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!