26 Nisan 2010 Pazartesi

KUŞ ÜZÜMLÜ KEK VE.....




























Herkese güzel bir hafta dilerim. Geçengün buzdolabını karıştırırken karşılaştığım kuş üzümleri:)Evde yenilmeyen ve keke yakışacak malzemeleri bulduğumda derhal kekin içine karıştırıp ev halkına sunuyorum. Böylece bozulmadan atılmadan malzemeleri değerlendirmiş oluyorum, 2 TL'lik malzemeye 10 TL'lik masraf yapmış oluyorum o ayrı:))
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5 su bardağı un
1 çay bardağı kuş üzümü
Yumurta ve şeker çırpıldıktan sonra kuş üzümü hariç tüm malzemeler karıştırılır. En son kuş üzümü koyularak kaşıkla karıştırılıdıktan sonra yağlanmış kalıba dökülerek önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişirilir.




























VEEEE BUDA KEKİN EN DAYANIZLMAZ HALİ




























6 yorum :

  1. BEN NE YAPAYIM KEKİ ZATEN DİYETİM DAHA BİTMEDİ BEN O MİNİK ELLERİ ÖPMEK KOKMAK İSTERİM TABİ YAKALARSAM:)))
    KATEGORİLER MÜKEMMEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK SEN BAŞARIRSIN

    YanıtlaSil
  2. Ellerıne saglık canım.Sevgıler..

    YanıtlaSil
  3. Yerim ben bu minik elleri.Maşallah canım ne kadar büyümüş senin oğlan.Çok tatlı insan hergün kek yapar bu minik canavara....:))Yapar sonra da oturur karşısına seyreder yiyişini....Ne zamandır uğreyamadım yine yeni gördüm tariflerini.hepsi birbirinden güzel.Bu pasta işleri sardı iyice beni de.İkinci kur kursum da bitti sonunda...Ayrıca bu haftasonu 365 gün alışveriş merkezinde stand açtım.Sizlere de haber verecektim ama koşturmacadan olmadı.Kurabiye ve cupcake sattım bolca:))Ayrıca el broşürü yaptırmıştım ,onları dağıttım.Siparişler de fena gitmiyor..Bakalım gittiği yere kadar canım.Hayırlısı olsun diyorum.Kusura bakma ne olur.Bunlardan uğrayamadım sana.İnşallah sizler iyisinizdir.Çocukları ve seni öpüyorum canım.Sevgiler....aslıhan şahin

    YanıtlaSil
  4. Heу thеre I am ѕo happy I found уour blog, I really found you by error, while Ӏ ωas reѕeaгchіng οn Aοl foг something
    else, Regardless I am hеre noω and would
    just like to saу cheers for a incredible ρost and а all
    round thrilling blog (I alѕo love the theme/dеsіgn), I ԁon't have time to go through it all at the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the fantastic job.

    my site SEOPressor
    my website: seopressor version5

    YanıtlaSil
  5. Bu keki ikinci kez yapisim ve her yaptigimda herkez cok begeniyo tesekkurler bizimle paylastiginiz icin nefis bir keke tarifi

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğinize çok sevindim. Afiyet olsun. Sizinde ellerinize sağlık. İyi akşamlar dilerim :)

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!