22 Kasım 2012 Perşembe

ÇİKOLATALI LİMONLU SÜNGER KEK

Herkese merhabalar. Tarif eklemeyeli aylar olmuş. Çok sofralar hazırlandı, kurabiyeler börekler yapıldı ama tarif yazmak ve resim çekmek bazı zamanlar zor geldi. Bugün tüm gücümü toplayıp bir kek yapıp yayınlamak istedim. Yumuşacık, pamuk gibi kek sevenler mutlaka denemeli. Kekin içine ben koymadım ama ceviz veya fındığında çok yakışacağını düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz. 3 yumurta 1 su bardağı şeker 1 su bardağı sıvı yağ 1 su bardağı süt 1 yemek kaşığı limon suyu 2 poşet tek içimlik sıcak çikolata 2 su bardağı un 1 paket kabartma tozu Tüm malzemeler sırasıyla koyulup güzelce çırpıldıktan sonra yağlanmış fırın tepsisine dökülüp 170 derecede pişirilir. soğuyunca dilimlenip servis yapılır. (limonun tadını bastırmaması açısından vanilya koymadım) AFİYET OLSUN.

11 yorum :

  1. Hoşgeldin tekrar diyelim o zaman sevgili Serpil.Kekin çok güzel görünüyor,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Tek içimlik çikolata ,değişik bir fikir..Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. çok hoş görünüyorlar, oldukça iştah açıcı...

    YanıtlaSil
  4. özlem çalışkan23 Kasım 2012 11:26

    ellerinize sağlık, harika gözüküyor en kısa zamanda deneyeceğim. bu arada sayfanızı çok beğeniyorum, denediğim herşey çok güzel oluyor. güzel paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum, bol lezzetli günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Resmini çok beğendiğim bu tarifi hemen akşam denemek istedim. Üşengeç bir yapım olduğu için eksik olan sıcak çikolata almaya üşenip çikolata sosu katarım dedim. Ama dolabımda oda kalmamış ne ara kullandım hala hatırlamıyorum :) Onun yerine bol kakao ve 1 avuç kadar irili fındık ile süper bir kek elde ettim. Bir dahakini sıcak çikolata ile denicem. Gerçekten sünger gibi yumuşacık oldu yedikçe yiyesi geliyor insanın.Teşekkür ederim böyle güzel tarifleri bizler ile paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  6. Özledik seni gerçekten Serpilcim.. Yine çok güzel bir kek yapmışsın, ellerine sağlık, selamlar..

    YanıtlaSil
  7. ♡¸.•°
    Olá, amiga!
    Limão com chocolate, combinação maravilhosa de sabores.

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    YanıtlaSil
  8. ilginize çok teşekkür ediyorum. mutlu bir hafta diliyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Serpil hanım. Geçenlerde salepli keki yaptım. Çok güzel oldu. Bu tarifi denemek istiyorum. Fakat en üstteki çikolata katmanı tarifte yok galiba. Onu siz ekstradanmı yaptınız?

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Serpil hanım. Geçenlerde salepli keki yaptım. Çok güzel oldu. Bu tarifi denemek istiyorum. Fakat en üstteki çikolata katmanı tarifte yok galiba. Onu siz ekstradanmı yaptınız?

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar. uzun süredir bloguma bakma fırsatı bulamadım. Baya bir geç yazıyorum kusura bakmayın. Evet çikolata eritip dökmüştüm. Fotoğrafta baya koyu çıkmış. En kısa sürede aynısından tekrar yapıp yayınlarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

 
Host unlimited photos at slide.com for FREE!